سازمانیمشترکین سازمانی
+ADSL2
Fiber
LTE
آسیاتل
OWA
تماشاخونه
باشگاه مشتریان

آسیاتک، خوانسار را به اینترنت فوق سریع فیبر نوری مجهز کرد


بیش از هفت هزار خانوار خوانساری تحت پوشش اینترنت فوق سریع فیبر نوری آسیاتک قرار می‌گیرند.
به‌گزارش روابط عمومی شرکت انتقال داده‌های آسیاتک؛ آیین آغاز بهره‌برداری پروژه توسعه شبکه فیبر نوری منازل و کسب‌وکارهای شهرستان خوانسار در استان اصفهان، روز پنج‌شنبه 10 خرداد 1403 با حضور امیر محمدزاده لاجوردی، رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، مدیران شرکت انتقال داده‌های آسیاتک و مدیران شهری در شهرداری خوانسار برگزار شد. در ادامه این مراسم، از خدمات اینترنت فوق سریع فیبر نوری آسیاتک در یکی از کسب‌وکارهای این شهر رونمایی شد.
 

با آغاز بهره‌برداری این پروژه، بیش از 7000 خانوار این شهرستان تحت پوشش اینترنت فوق سریع فیبر نوری آسیاتک قرار می‌گیرند. اکنون پروژه توسعه شبکه فیبر نوری منازل و کسب‌وکارهای آسیاتک در شهرهای داران، نجف آباد، گلپایگان و خمینی شهر نیز در جریان است و در آینده نزدیک نیز به مرحله بهره‌برداری می‌رسد.
گفتنی است، آسیاتک علاوه بر استان اصفهان در استان‌های مازندران، تهران، آذربایجان شرقی، زنجان، سمنان، خراسان رضوی، لرستان، کرمانشاه، چهار محال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد و فارس متولی اجرای توسعه شبکه فیبر نوری منازل و کسب‌وکارهاست و امروز، بیش از هشت هزار و 800 خانوار ایرانی در 11 شهر کشور از این خدمات بهره می‌برند.